Chemoform Chemoform

Preparat do dezynfekcji ALBA - 1L

Brak ocen

17,00 zł17.00

Brak produktu
kurier już od 14,90 zł Kod produktu ALBA-1L
Chwilowy brak towaru
Preparat Alba firmy Chemoform, to środek działający przeciwko glonom. Jest to preparat w płynie, nie zawierający chloru. Można używać go także w połączeniu z innymi chemikaliami oraz chlorem. Oprócz utrzymania czystości w basenie, posłuży również do dezynfekcji kabin kąpielowych, podłóg i mat.
 
Alba to produkt, który działa przeciw glonom, powstającym w wodzie basenowej. Preparat w płynie nie zawiera chloru i jest bezzapachowy. Można go stosować samodzielnie lub w połączeniu z innymi chemikaliami i chlorem. 
 
- Produkt płynny, niskopieniący.
- W podanym rozpuszczeniu bez smaku, bez zapachu.
- Nadaje się do stosowania równocześnie z innymi chemikaliami i chlorem.
- Dezynfekuje również kabiny kąpielowe, podłogi i maty.
 
Działa glonobójczo przy stężeniu 80 cm3/m3, czas kontaktu 60 min. t. 20C i grzybobójczo w stężeniu 320 cm3/m3 czas kontaktu 60 min. t. 20C.
 
Sposób użycia:
Po czyszczeniu basenu, przede wszystkim spryskać fugi i rogi 1% roztworem Alby i wody. 
 
Podstawowe dozowanie: Na każde 10m3 wody 100ml Alby. Obliczoną ilość należy rozpuścić z wodą w proporcji 1:10 i wlewać wzdłuż brzegu basenu do wody. Włączyć pompę filtrującą. 
 
Dozowanie dodatkowe: Na każde 10m3 wody 50ml Alby co ok. 2 tygodnie. Przy dużej liczbie kąpiących się, wysokiej temperaturze, opadach atmosferycznych, należy dodatkowe dozowanie zwiększyć.
 
Nie mieszać Alby z preparatami chlorowymi przed użyciem i nie stosować do stawów zarybionych. Idealne pH wody basenowej 7,0 - 7,4 (wg normy DIN).
 
UWAGA: Pełen opis produktu oraz dokładna instrukcja stosowania zawsze znajduje się na etykiecie opakowania - przy dozowaniu chemii basenowej prosimy postępować wyłącznie według zaleceń producenta podanych na etykiecie produktu. Etykieta produktu może się różnić od przedstawionej na zdjęciach.

Dodaj swoją opinię

Wybierz ocenę:

Napisz swoją recenzję (zostanie dodana po zaakceptowaniu przez administratora):

Wpisz kod widoczny na obrazku: weryfikator

Formularz kontaktowy

Przepisz kod z obrazka: weryfikator

Dodatkowe informacje.

Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.

Możesz także złożyć zamówienie korzystając z formularza obok.
W treści zapytania podaj:

- dokładną nazwę (lub symbol) i ilość zamawianych produktów
- adres dostawy (imię, nazwisko, kod, miasto, ulica, nr lokalu)
- kontaktowy numer telefonu dla kuriera

Po przyjęciu zamówienia otrzymasz wiadomość zwrotną z potwierdzeniem Twojego zamówienia oraz łączną kwotą do zapłaty u kuriera (przesyłka pobraniowa).

Gwarancja

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta 24 miesiące.

Odstąpienie od umowy

W sklepie baseneo.pl klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, w stanie umożliwiającym dalszą sprzedaż i zostanie odesłany na koszt klienta wraz z dowodem zakupu i oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniem. Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną zachowując dowód nadania, na nasz adres. Zwrot zostanie rozpatrzony pod warunkiem dołączenia wraz ze zwracanym towarem prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu, który można pobrać w dziale Kontakt. Należna kwota zostanie klientowi zwrócona przelewem na jego konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres domowy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep zwrotu towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji prosimy skorzystać z formularza reklamacyjnego.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas transportu, powinien sporządzić w ciągu 7 dni protokół szkody. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji, ale tylko wówczas gdy reklamacja jest zasadna. W przypadku niezasadności reklamacji klient ponosi koszt wysyłki w obie strony. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę vat oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Złóż zamówienie telefonicznie! poniedziałek 8:00 - 18:00 / wtorek - piątek 8:00 - 16:00

0 801 000 610 z telefonu stacjonarnego

(58) 746 37 97 z telefonu komórkowego