Chemoform Chemoform

Aquablanc O2 aktywny tlen 1KG

Brak ocen

35,0032,90 zł32.90

kurier już od 14,90 zł Kod produktu AQUABLANC-O2-1kg
Szukasz bezpiecznego i skutecznego sposobu do dezynfekcji wody w ogrodowym basenie? Aquablanc O2 będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem. Jest to szybko rozpuszczający się w wodzie granulat, który w połączeniu z preparatem Aquablanc A zapewni Ci czystą i odkażoną wodę. Nie zawiera chloru - do dezynfekcji wykorzystuje metodę tlenową, tym samym jest bezpieczny dla zdrowia. 
 
- Szybko rozpuszczający się granulat tlenowy do dezynfekcji wody basenowej.
- W połączeniu z Aquablanc A, zapewnia krystalicznie czystą wodę.
 
Działa bakteriobójczo na szczepy: Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus w stężeniu 320 mg/l, czas kontaktu 240 min. t. 20C.
 
Stosowanie:
Bezpośrednio w czasie napełniania lub zmiany na system Aquablanc, na każde 10 m3 wody (10 000 litrów) ok. 300 ml Aquablanc A. 200g Aquablanc O2 = 2 miarki na każde 10 m3. 
 
Dozowanie uzupełniające:
Co 14 dni 100 ml Aquablanc A na każde 10 m3 wody. Raz w tygodniu 100g = 1 miarka Aquablanc O2. Aquablanc nie dolewać do dozownika lub skimera lecz dozować bezpośrednio do wody basenowej. W miarę możliwości dozować wieczorem. W przypadku szczególnego obciążenia wody lub po dłuższej nieobecności, w celu usunięcia zmąceń, można stosować produkt Chemochlor T Granulat 65. Należy kontrolować zawartość tlenu w wodzie basenowej, nie powinna ona spaść poniżej 5 mg/l. Idealna wartość pH wody wynosi 7,0 - 7,4 (wg normy DIN).
 
UWAGA: Pełen opis produktu oraz dokładna instrukcja stosowania zawsze znajduje się na etykiecie opakowania - przy dozowaniu chemii basenowej prosimy postępować wyłącznie według zaleceń producenta podanych na etykiecie produktu. Etykieta produktu może się różnić od przedstawionej na zdjęciach.

Dodaj swoją opinię

Wybierz ocenę:

Napisz swoją recenzję (zostanie dodana po zaakceptowaniu przez administratora):

Wpisz kod widoczny na obrazku: weryfikator

Formularz kontaktowy

Przepisz kod z obrazka: weryfikator

Dodatkowe informacje.

Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.

Możesz także złożyć zamówienie korzystając z formularza obok.
W treści zapytania podaj:

- dokładną nazwę (lub symbol) i ilość zamawianych produktów
- adres dostawy (imię, nazwisko, kod, miasto, ulica, nr lokalu)
- kontaktowy numer telefonu dla kuriera

Po przyjęciu zamówienia otrzymasz wiadomość zwrotną z potwierdzeniem Twojego zamówienia oraz łączną kwotą do zapłaty u kuriera (przesyłka pobraniowa).

Gwarancja

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta 24 miesiące.

Odstąpienie od umowy

W sklepie baseneo.pl klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, w stanie umożliwiającym dalszą sprzedaż i zostanie odesłany na koszt klienta wraz z dowodem zakupu i oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniem. Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną zachowując dowód nadania, na nasz adres. Zwrot zostanie rozpatrzony pod warunkiem dołączenia wraz ze zwracanym towarem prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu, który można pobrać w dziale Kontakt. Należna kwota zostanie klientowi zwrócona przelewem na jego konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres domowy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep zwrotu towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji prosimy skorzystać z formularza reklamacyjnego.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas transportu, powinien sporządzić w ciągu 7 dni protokół szkody. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji, ale tylko wówczas gdy reklamacja jest zasadna. W przypadku niezasadności reklamacji klient ponosi koszt wysyłki w obie strony. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę vat oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Złóż zamówienie telefonicznie! poniedziałek 8:00 - 18:00 / wtorek - piątek 8:00 - 16:00

0 801 000 610 z telefonu stacjonarnego

(58) 746 37 97 z telefonu komórkowego