Chemoform Chemoform

Chemochlor T Granulat 65 - 1KG

Brak ocen

27,0025,90 zł25.90

kurier już od 14,90 zł Kod produktu T-GRANULAT-65-1kg
Za sprawą tego granulatu zadbasz o czystość wody w swoim basenie i uczynisz ją wolną od bakterii. Chemochlor T Granulat 65 przeznaczony jest do dezynfekcji i chlorowania szokowego. Ma neutralną wartość pH i nadaje się również do bardzo twardej wody basenowej. Dzięki temu sprawdzi się w każdej sytuacji.
 
Preparat do dezynfekcji i chlorowania szokowego. To stabilizowany granulat chlorujący o konsystencji stałej, z zawartości aktywnego chloru ok. 56 %, organiczny. Nadaje się także do chlorowania szokowego.
 
- Rozpuszcza się szybko i całkowicie.
- Nadaje się również do bardzo twardej wody.
 
Działa biobójczo na szczepy: Pseudomonas aeruginosa i Staphylococcus aureus w stężeniu 10mg/l czas kontaktu 60min. temp 20 stopni C.
 
Stosowanie:
Przy pierwszym napełnieniu basenu: ok. 80g na każde 10 m3 wody.
Przy ciągłej dezynfekcji: co 3-6 dni ok. 35 g na każde 10 m3 wody.
Do chlorowania szokowego: dodatkowo oprócz stałego chlorowania, co 2-3 tygodnie dodać 35g na każde 10 m3 wody basenowej.
 
Dawkowanie przeprowadzać wieczorem, poprzez bezpośrednie wsypanie odpowiedniej ilości wzdłuż krawędzi basenu do wody lub wlanie roztworu wcześniej już rozpuszczonego w plastikowym pojemniku. Zaleca się utrzymanie zawartości chloru wolnego w niecce basenu kąpielowego na poziomie 0,6mg/l w whirpoolach 1mg/l (wg. Normy DIN). Wartość pH 7,0-7,4.
 
Przy wykonywaniu roztworu najpierw wlać wodę do pojemnika, potem wsypywać T-granulat równocześnie mieszając.
 
UWAGA: Pełen opis produktu oraz dokładna instrukcja stosowania zawsze znajduje się na etykiecie opakowania - przy dozowaniu chemii basenowej prosimy postępować wyłącznie według zaleceń producenta podanych na etykiecie produktu. Etykieta produktu może się różnić od przedstawionej na zdjęciach.

Dodaj swoją opinię

Wybierz ocenę:

Napisz swoją recenzję (zostanie dodana po zaakceptowaniu przez administratora):

Wpisz kod widoczny na obrazku: weryfikator

Formularz kontaktowy

Przepisz kod z obrazka: weryfikator

Dodatkowe informacje.

Nasi konsultanci odpowiedzą najszybciej jak to możliwe.

Możesz także złożyć zamówienie korzystając z formularza obok.
W treści zapytania podaj:

- dokładną nazwę (lub symbol) i ilość zamawianych produktów
- adres dostawy (imię, nazwisko, kod, miasto, ulica, nr lokalu)
- kontaktowy numer telefonu dla kuriera

Po przyjęciu zamówienia otrzymasz wiadomość zwrotną z potwierdzeniem Twojego zamówienia oraz łączną kwotą do zapłaty u kuriera (przesyłka pobraniowa).

Gwarancja

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta 24 miesiące.

Odstąpienie od umowy

W sklepie baseneo.pl klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, pod warunkiem, że zwracany towar jest nieużywany, w stanie umożliwiającym dalszą sprzedaż i zostanie odesłany na koszt klienta wraz z dowodem zakupu i oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniem. Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną zachowując dowód nadania, na nasz adres. Zwrot zostanie rozpatrzony pod warunkiem dołączenia wraz ze zwracanym towarem prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu, który można pobrać w dziale Kontakt. Należna kwota zostanie klientowi zwrócona przelewem na jego konto bankowe lub przekazem pocztowym na adres domowy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przez sklep zwrotu towaru. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji prosimy skorzystać z formularza reklamacyjnego.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas transportu, powinien sporządzić w ciągu 7 dni protokół szkody. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji, ale tylko wówczas gdy reklamacja jest zasadna. W przypadku niezasadności reklamacji klient ponosi koszt wysyłki w obie strony. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę vat oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Złóż zamówienie telefonicznie! poniedziałek 8:00 - 18:00 / wtorek - piątek 8:00 - 16:00

0 801 000 610 z telefonu stacjonarnego

(58) 746 37 97 z telefonu komórkowego